Kristoffer_E Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag behöver hjälp till det uppdraget hos Donald då man ska skydda en bil som ska till Shorside Vale (stavas det så?) Jag har försökt flera gånger dör alltid på samma ställe. Det är ju omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 om du är på fusk humör kan du ju alltid använda pansarvagnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag behöver hjälp till det uppdraget hos Donald då man ska skydda en bil som ska till Shorside Vale (stavas det så?) Jag har försökt flera gånger dör alltid på samma ställe. Det är ju omöjligt Det är ganska lätt. Försök att bara skydda bilen. Jag klarade det på första försöket och jag följde inte ens med honom hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Kör bakom honom hela tiden sen kan du titta bakot och om det kommer en colombia bil så kan du göra en drive-by genom att trycka på r2 eller l2 så du tittar åt höger eller vänster och då trycker du på skjutknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Kör bakom honom hela tiden sen kan du titta bakot och om det kommer en colombia bil så kan du göra en drive-by genom att trycka på r2 eller l2 så du tittar åt höger eller vänster och då trycker du på skjutknappen. Har han PS2 då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 jag sket i bilen...följ inte efter den. låt den köra till ssv själv. när den sen är vid tunnelutgången.... så måste du köra dit....skjut ner gubbarna som står där. Jag rekommenderar att du tar barracks OL, som finns hos phil, bara för att vara på den säkra sidan. Hoppas det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts