Gaza Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det någon som vet när man får eller vad man måste göra för att få DS affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det någon som vet när man får eller vad man måste göra för att få DS affären? Göra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om inte jag minns fel så får du DS efter du klarat storyn. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Efter uppdraget A home in the hills tror jag det är, så öppnar DS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 För mig öppnades den DS när jag kommit tillbaka till Los Santos... efter LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 För mig öppnades den DS när jag kommit tillbaka till Los Santos... efter LV. Kalla mig efterbliven, jag måste ha glömt, men vad är DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Kalla mig efterbliven, jag måste ha glömt, men vad är DS? Didier Sachs. Klädaffär för rikemän i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Didier Sachs öppnas när du kommer tillbaka till LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Didier Sachs. Klädaffär för rikemän i Los Santos. Jaha.. den. den har jag ju varit vid många gånger. Visste bara inte att den förkortades så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Inget slår tuxedon.... Redigerad 18 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts