Trancequeen Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag upptäckte en sjuk sak... När jag sätter mig i en taxibil, och trycker på L3 (horn), så hoppar bilen istället för att tuta. Rätt fräckt, och det hjälper rätt mycket, men är detta en bugg i spelet eller vad är det frågan om? //Trancequeen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 När du klarat alla taxi mission så händer det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad går dem ut på då? Inte har jag gort annat än kört folk dit dem ska? Min kille har gjort samma saker, men för honom funkar det ej?!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad går dem ut på då? Inte har jag gort annat än kört folk dit dem ska? Min kille har gjort samma saker, men för honom funkar det ej?!??? Man ska köra mer än 100 pers tror jag det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det totalt? För jag har inte kört 100+ på en o samma sväng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men. (:!!! ' Du måste ha råkat (eller med vilje) klicka in fusket så att bilarna svänger bättre. Då hoppar bilen om man tutar Där har du svaret.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det totalt? För jag har inte kört 100+ på en o samma sväng... Det behöver man inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men. ' Du måste ha råkat (eller med vilje) klicka in fusket så att bilarna svänger bättre. Då hoppar bilen om man tutar Där har du svaret.... Nä, det har jag inte. Då tror jag mer på det att man ska köra 100 pers... För igår testade min kille att köra ett tag, och efter att han kört 7 pers så kunde han också hoppa. PS. Ingen av oss använder fusk över huvudtaget, det förstör bara glädjen med att försöka klara ut spelet! DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Du menar förhoppningsvis att ni gjort 93 st. och sedan körde han sju. 93 + 7 = 100. Annars är det en rätt stor bugg, om ni inte gjort så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Du menar förhoppningsvis att ni gjort 93 st. och sedan körde han sju. 93 + 7 = 100. Annars är det en rätt stor bugg, om ni inte gjort så. Aaa, det var det jag menade, 93 + 7 Men man kan inte se hur många man kört i statestiken, eller hur? Bara hur mycket pengar man tjänat ihop på att köra taxi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jo, Passengers Dropped Off finns i statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 20 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jo, Passengers Dropped Off finns i statsen. Ahhh, så fiffigt *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Men. ' Du måste ha råkat (eller med vilje) klicka in fusket så att bilarna svänger bättre. Då hoppar bilen om man tutar Där har du svaret.... Nä, jag fuskar ju inte, din idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nä, jag fuskar ju inte, din idiot! Huh? du har ju redan svarat på den där posten, och han skrev ju det före innan du sa att du inte fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vill bara påpeka att det är 50 pers och inte 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vill bara påpeka att det är 50 pers och inte 100 Va? Femtio passagerare? Nej, hundra är det. Inte mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Trancequeen, du verkar ha många frågor. www.all-vice-city.fr.st försök använda den, och sök lite innan du frågar! "you gonna cry now?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts