gta_johan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Måste man göra learning to fly innan man får nya uppdrag jag tycker det är skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja, man måste göra hela flygskolan innan man kan göra några andra uppdrag. Jo, jag hade också stora problem med det.. ;/ Fortsätt bara så klarar du det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Så svår var inte flygskolan... att få alla guld på bilskolan var värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nej flygskolan var aslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Så svår var inte flygskolan... att få alla guld på bilskolan var värre LOL det menar du inte!? Låt mig gissa du syftar på guld på "Burn and Lap" och "City Slicking" ? Fyfan guld i alla övningar i Flygskolan var ingenting mot vad dom 2 ensamma var. Redigerad 29 januari, 2005 av Doggex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Flygskolan kan man ju skippa, man kan flyga till sig erfarenhet så att man slipper göra flygskole uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har försök tatt få gul i flygskolan där man ska flyga rund i en cirkel och samma sak fast man ska lada också. det är omöjligt. det är bara det som saknas för att jag ska få guld där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper_88 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har också bara circle airstrip delarna kvar, plus destroy targets... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 BILSKOLAN ÄR JÄTTE SVÅR OCH FÅ GULD I!!!!! (jag har bara kommit till bilskolan har ej testat andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Flygskolan kan man ju skippa, man kan flyga till sig erfarenhet så att man slipper göra flygskole uppdragen Tycker du ska ta dig tid med att få 100% i gta3 också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har försök tatt få gul i flygskolan där man ska flyga rund i en cirkel och samma sak fast man ska lada också. det är omöjligt. det är bara det som saknas för att jag ska få guld där. Hur skriver du då? Ser ut som en treåring som skrev det där inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har också bara circle airstrip delarna kvar, plus destroy targets... Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jag är på den där man ska åka in i ringar och sen landa!! SUPER SVÅRT !! Det hjälper inte särskilt mycket om ni skriver "det är ju as lätt" m.m.. HJÄLP TILL ISTÄLLET!! säg gärna nåt fusk eller nåt tips för jag klarar det verkligen inte!!! Om du hjälper mig så ska jag hjälpa dig med nåt! !! Redigerad 21 februari, 2005 av KalleJonsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är bara att köra den nåra gånger sen klarar du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Övning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Körde igenom alla nyss på min tredje fil, klarade nästan alla på första försöket, vad är det som är så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Var lätt på tummen och planera svängarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts