luddee Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 När jag öppnar en speciell mapp jag har, och sedan skrollar ner, så stannar hela skiten och tillslut crashar allt? varför är det såhär!? Jag har väldigt viktiga filer i mappen och allting är bara kapput! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ojdå, kanske passar bättre in i almänt?! Sry för x2post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du har avifiler eller liknande så är det inte så konstigt. Det är nån mystisk bugg i XP som knappt går att fixa, googla runt lite på avifixar så kanske det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du har avifiler eller liknande så är det inte så konstigt. Det är nån mystisk bugg i XP som knappt går att fixa, googla runt lite på avifixar så kanske det löser sig. Berätta mer? Börjar klarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Kan någon mod flytta denna tråd till almänt?! >Får inga svar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Bli medlem på forumet, jag garanterar svar. http://www.sweclockers.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Får inget svar där... kan Skribb berätta lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tanka exempelvis DivX fix, avifix och de där. För mig har det visserligen inte funkat men det ska tydligen funka för de flesta. Är innehållet i mappen i läget "Miniatyrer"? Försök att stänga av det om det går. Om det absolut inte går att komma in i mappen så kan du ju kopiera de filer som fungerar till en annan mapp i Kommandotolken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det ordna sig på nått sjukt sätt Eller jag högerklickade på mappen > egenskaper > visa: dokument.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts