VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Då så, Jag har hört av vissa att man kan spela Ps1 och ps2 och Pc spel på en chippad box och box spel på en chippad Ps2:a Nu vill jag ha det riktiga svaret. Det låter ju lite lurigt men..... Det skulle kunna gå. Så nu vill jag veta.. Det korrekta svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Nej Du kan spela ps1 spel men inte ps2. Redigerad 16 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Altså både ja och nej Ok, Ja jag har ju en Ps1:a och en massa spel så Längtar till op onsdag... eller iaf någon dag den här kommande veckan (:!!! weehooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Går det att spela ps1 spel på en xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Moddad, ja. med en emulator av slaget pscxbox Redigerad 22 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 oooooo Han ljuger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Jag känner en snubbe som köpte en ny hårddisk med större kapacitet, instalerade nåt OS och en ps2-emulator, sen kunde han köra ps2-spel.. vet dock inte vilken hd eller emulator.. sorry Redigerad 25 januari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag känner en snubbe som köpte en ny hårddisk med större kapacitet, instalerade nåt OS och en ps2-emulator, sen kunde han köra ps2-spel.. vet dock inte vilken hd eller emulator.. sorry DÅ ljuger du/han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag känner dock en snubbe som säger att han kan spela alla konsollspel på sin dator (med orginal spel-skivan), vet inte om det stämmer men ni kanske vet om det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag känner dock en snubbe som säger att han kan spela alla konsollspel på sin dator (med orginal spel-skivan), vet inte om det stämmer men ni kanske vet om det går? Det går att spela ett fåtal ps2 spel på dator, laggigt som i helvete. Xbox finns igna emulatorer för och GC är så outveklcade emulatorer så det bara skirker om dem. Alla konsolelr under denna generation går att spela på dator med emulatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts