ZcruweN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Kanske lite onödig topic men snälla gör inte mig till hybernating eller nåt sånt. Jag har precis klarat GTA SA och jag tycker det är för mycke Hip Hop i spelet är det nån som håller med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Asså va fan trodde du spelet handlade om??? är du helt eller? själv e jag hip-hoppare så...... ( = efterbliven) Redigerad 16 januari, 2005 av algeo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej jag är inte efterbliven eller nåt sånt men det är ju bara för mycke hip hop i spelet!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Så du tycker det hade passat om Sweet hade långt hår och skrek "FUCK YEAH!" jämt eller om OG Loc growlade? Det hade inte jag iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag tycker det är för lite hiphop i spelet. Vad har Catalina, Wuzi och den där hippien med hiphop att göra? Sen var det alldeles för lite raplåtar i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag tycker det är för lite hiphop i spelet. Vad har Catalina, Wuzi och den där hippien med hiphop att göra? Sen var det alldeles för lite raplåtar i spelet. Los Santos är nog mycket hiphop för att täcka dina behov... ...Vad har Catalina, Wuzi och den där hippien med hiphop att göra? Vad SKA dom ha med hiphop att göra? Hur kul skulle det vara för dig (du gillar inte hårdrock va?) om det skulle vara ett GTA-spel ENBART med rock och alla karaktärer var själva definitionen av hårdrockare? Själv gillar jag att R* tar in så många stilar som möjligt... ...detta spel bygger ju på afroamerikansk slum under hiphoppens guldår, så det är klart att kärnan är hiphop. Men dom måste ju lägga in lite för alla, vilket dom har lyckats med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 För mycket hiphop? Släng dig in i en Bobcat eller Esperanto, kör ut i Tierra Robada eller fan vad det heter och sätt på K-DST. Upplev 70-talet, yay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jaja förlåt för det jag skrev då vill bara komma med min åsikt alla behöver väll inte bli så sura eller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jaja förlåt för det jag skrev då vill bara komma med min åsikt alla behöver väll inte bli så sura eller! Det är så det går till här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Alla tycker väl vad dom vill? Personligen tycker jag inte hiphop ens är musik. Iron Maiden forever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Spelet har Hiphop Tema... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Alla tycker väl vad dom vill? Personligen tycker jag inte hiphop ens är musik. Iron Maiden forever. Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Alla tycker väl vad dom vill? Personligen tycker jag inte hiphop ens är musik. Iron Maiden forever. W0rd! Pantera, System Of A Down, Altar, Iron Maiden, Misfits och Metallica! Där har ni musik som ni borde lyssna in er på alla hip-hopare! (Ta nu inte detta som att jag hatar hip-hopare, för det gör jag inte. jag tycker däremot att musiken inte tillför ett dugg...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Metallica, Irona maiden, Rammstein, Dimmu borgir, Slipknot ! hiphop är fan inte ens musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ni har rätt. Hip hop är inte musik. Hip hop är i många fall (dock ej alla) rytmisk poesi i takt med en bakgrundsslinga. Jag gillar hip hop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hip hop är i många fall (dock ej alla) rytmisk poesi i takt med en bakgrundsslinga. ...vilket är musik. Vars vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Särskrivande skitunge, Hela spelet bygger ju på det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Alla tycker väl vad dom vill? Personligen tycker jag inte hiphop ens är musik. Iron Maiden forever. Nej, det har du helt rätt i! Vet du varför? Hiphop är en livsstil. Rapp är musiken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skulle nog inte gillat spelet om svordomarna inte varit med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 ...vilket är musik. Vars vill du komma? Till precis dit du kom. Jag var aningen ironisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts