_Siimon_ Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vart hittar man alla skolor? jag har lirat SA typ i 4 dagar, så jag hittar inte så bra, men finns det någon karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vart hittar man alla skolor? jag har lirat SA typ i 4 dagar, så jag hittar inte så bra, men finns det någon karta? Sök sök sök sök sök. Du kan antagligen inte komma till någon av skolorna om du har lirat i fyra dagar. Kanske bilskolan, men om du kan det så borde du veta vart den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vart hittar man alla skolor? jag har lirat SA typ i 4 dagar, så jag hittar inte så bra, men finns det någon karta? Du får bilskol grejset i mitten av andra banan ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Eller så kollar man först i dom klistrade trådarna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 -- Kattla Redigerad 16 januari, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är det någon som har raporterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts