viek Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Behöver man få guld på allt i alla skolor om man vill få 100%? Har kollat igenom forumet, men hittade inget om det här. Har också gått igenom alla checklists, men där står bara att man behöver klara skolorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jepp (:!!! Tror inte det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Holy fuck... & jag som bara har gjort flygskolan och neej jag har inte tagit guld i allt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Behöver man få guld på allt i alla skolor om man vill få 100%? Har kollat igenom forumet, men hittade inget om det här. Har också gått igenom alla checklists, men där står bara att man behöver klara skolorna? Nej man behöver inte få guld i alla skolor, det räcker med att klara de på bronz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Räcker med brons, ja. Men för att få bonusar så ska man klara det på silver eller guld. Klarar man t.ex. flygskolan på silver så får man ett roligt rött stunt-flygplan som man kan spruta röd gas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har för mig att man måste ha guld på allt i alla skolor? Det fixade jag i alla fall innan jag fick 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag har för mig att man måste ha guld på allt i alla skolor? Det fixade jag i alla fall innan jag fick 100%. Då fick du fördej något fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts