Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 på stuntun island finns det ett uppdrag som går ut på att man skall köra gubben som trycker nere på toan ® i parken till flygplatsen på ssv. man får inga pengar för besväret (vad jag minns) men man får en bil (patriot) och några vapen. den bilen man får är skott säker... jag har haft bilen stående i garaget på portland utan att veta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jupp det visste jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Visste? det vet väl varenda jä-el som klarat spelet eller tagit sig till shoreside vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Visste? det vet väl varenda jä-el som klarat spelet eller tagit sig till shoreside vale. va inte så otrevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 med tanke på att det inte står något och att dom flästa som får bilen skulle tänka:"var det allt. här sliter jag jätte mycke och så får man bara en bil" och så kör dom sönder bilen. så man har nog ingen tanke på att bilen skulle vara skott tålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 det var Canza 57 som jag riktade mig mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 med tanke på att det inte står något och att dom flästa som får bilen skulle tänka:"var det allt. här sliter jag jätte mycke och så får man bara en bil" och så kör dom sönder bilen. så man har nog ingen tanke på att bilen skulle vara skott tålig. Jo det står något. Nått i stil med: - Here´s my bulletproof Patriot. Take it, and see ya in Miami. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 usch... måste ha missat det. hur so helst visste jag inte att den var skott säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) Jag menade inte att vara otrevlig, men detta var ju inte direkt breaking news. Vem som helst visste att den var skottsäker. Alla som kan engelska i alla fall Redigerad 12 december, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 utan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Har man klarat spelet så vet man detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n000b Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 tro mig om ni vill den jag fick va inte Bullet proof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 tro mig om ni vill den jag fick va inte Bullet proof Visst sure thing n000b vi tror dig Med bullet proof kanske DU trodde att den skulle vara explosion proof men det är den inte den tål bara bullets-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag vart Förbannad och sprängde skiten i luften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 jag har varvat spelet två gånger, men måste ha missat det båda gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts