Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var hittar man det "omtalade" skåne bråket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var hittar man det "omtalade" skåne bråket ? Tror dom har tagit bort den topicen helt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Årets admin/moderator: Visade sig vara självklart i de röstandes ögon… De 8 första röstande röstade på denna moderator som till slut vann förkrossande med 19 st. röster före tvåan! Priset som Årets Admin/moderator 2004 går till - Funnylin!!! Funnylin Vann med 21 röster av 25 möjliga Delad andraplats gick till Topp3 och Hultenius med 2 röster vardera Årets Know-It-All: Priset går till den som utmärker sig som en expert på ett visst område. Besserwisser eller ej så går Årets Know-It-All till: Funnylin!!! 4 röster Delad andraplats går till Koffien & Don_Salvatore87 med 2 röster vardera Wow...tack alla som röstat. (På mig då naturligtvis, ni andra kan flyga och fara...ehh, jag skämtar bara. ) Men årets know-it-all? That is a great lie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Wow...tack alla som röstat. (På mig då naturligtvis, ni andra kan flyga och fara...ehh, jag skämtar bara. ) Men årets know-it-all? That is a great lie! Ja du Funny du finns i våra hjärtan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Wow...tack alla som röstat. (På mig då naturligtvis, ni andra kan flyga och fara...ehh, jag skämtar bara. ) Men årets know-it-all? That is a great lie! Hade röstat på Funny om kategorin Årets-Know-Nothing-At-All hade funnits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Wow...tack alla som röstat. (På mig då naturligtvis, ni andra kan flyga och fara...ehh, jag skämtar bara. ) Men årets know-it-all? That is a great lie! Jag står för min åsikt, och kan glatt säga att jag inte röstade på dig. Men jag har inget emot dig. Ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hooh, yeah! Tredje plats på avatar-skiten. Bow way down. (:!!! II och för sig så har du bara klippt ut en del från covern från scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag står för min åsikt, och kan glatt säga att jag inte röstade på dig. Men jag har inget emot dig. Ännu. Det gör inget, jag röstade inte på dig heller... Hade röstat på Funny om kategorin Årets-Know-Nothing-At-All hade funnits Jag med...om man hade fått rösta på sig själv alltså. Ja du Funny du finns i våra hjärtan Woaw mister...take me out of there at once! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 II och för sig så har du bara klippt ut en del från covern från scarface Men jag gjorde det med stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men jag gjorde det med stil. Ja jävligt stiligt... fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja jävligt stiligt... fick min röst. Thanks bro. Tror du och Pico sköt upp mig till tredje-platsen. Din är inte heller pjåkig, Grim går alltid hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag diggar din avatar Crice! Lite avundsjuk Fast Upson har en fin också. Fast det tycker jag kanske bara för att spelet äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag diggar din avatar Crice! Lite avundsjuk Aaaw, alla kan inte vara perfekta. Det finns en maxgräns på två, och Jesus är ju inte här längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fast Upson har en fin också. Fast det tycker jag kanske bara för att spelet äger... Din är inte heller pjåkig, Grim går alltid hem. Fina grejjor! Det värsta som finns är folk som byter för ofta... avatare blir ju liksom den personen, så man känner igen dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Frenzy borde vunnit årets spammare. Han är drygt 1 år nyare än mig och han har bara 100 posts mindre än mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts