kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej, alla älskar den. Bara du som tycker den är jobbig. Ehmm jag tycker också den är lite jobbig Hans ögon ser...konstiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej, alla älskar den. Bara du som tycker den är jobbig. Och jag! Får tillbaka jobbiga minnen av den. =/ @vinnecool: Jag orkade inte, dessutom så... ... ...ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Men alladin, han ser ju ut som en fikus! (ingen blomma, fikus! ) Redigerad 16 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Sluta hacka! Var det ingen av er som kollade på aladdin när ni var små kanske? Jo det tror jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men alladin, han ser ju ut som en fikus! (ingen blomma, fikus! ) Och komiskt nog är det Sveriges störste fikus som gör rösten till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej, alla älskar den. Bara du som tycker den är jobbig. Alla hatar den... ...men jag älskar den! Jag hade själv en för inte så länge sen. Alladin är klassiker, och förmodligen den enda Disney-film som inte är ångestfylld. Eller okej, dom man inte har sett men dom gills förståss inte... Skribb - Haha, exakt! Men han passar med rösten. Alladin är lite småbög på ett hetro sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag... Jag kom inte meee :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fan va publicitetkåta alla är, speciellt howhow. Kolla bara i GTAsajten Serier-tråden där alla är helt desperat för att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Årets Extrapris: Den övriga kategorien går till en tvåa som jag tycker förtjänar 1:a platsen. Priset heter årets roligaste citat: Vinnaren är BigBear!!! Med ”när jag ska logga in så ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig" Haha, det var som fan Tackar, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag ville jue också vara med :'( jak är smotsik hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 @The dude: Speciellt jag? Kolla på okka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 @The dude: Speciellt jag? Kolla på okka då. Det är ju min image!! ...sen är jag ju en sån folkkär figur, vem kan tacka nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag vann ju inget.. Och Diezl.. mediakåta? Vaddå mediakåt? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Va? Röstade du inte?? :'( Aja, skitsamma, gjort är gjort! Hur många röster fick jag? Du fick min röst i "Årets Citat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du fick min röst i "Årets Citat". (:!!! Tack! Då var jag iallafall nominerad! Jag har aldrig varit nominerad för att vinna något... Bara i småstjärnorna när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tack! Då var jag iallafall nominerad! Jag har aldrig varit nominerad för att vinna något... Bara i småstjärnorna när jag var liten... Haha, what? Har du varit med i småstjärnorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Haha, what? Har du varit med i småstjärnorna? Vi hade småstjärnorna i min skola.... Alltså inte det riktiga!Det var faktiskt riktigt kul! En gång var dock tv där, dom spelade in "adventstjärnan" där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Röstade INGEN på mig?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Wohoo jag kom tvåa i min favoritkategori! Bättre än jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hooh, yeah! Tredje plats på avatar-skiten. Bow way down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts