SIlver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var kan man hitta armor och andra vapen än den vanliga pistolen? Och när kan man börja köpa vapen i affärerna? Eller har jag kommit för kort för att kunna få dessa grejer (harvar med House Party just nu och eftersom jag inte har någon armor så dör jag lite för fort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var kan man hitta armor och andra vapen än den vanliga pistolen? Och när kan man börja köpa vapen i affärerna? Eller har jag kommit för kort för att kunna få dessa grejer (harvar med House Party just nu och eftersom jag inte har någon armor så dör jag lite för fort). Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var kan man hitta armor och andra vapen än den vanliga pistolen? Och när kan man börja köpa vapen i affärerna? Eller har jag kommit för kort för att kunna få dessa grejer (harvar med House Party just nu och eftersom jag inte har någon armor så dör jag lite för fort). Hmm man borde kunna köpa det i vapen affär ? Eller så har du inte kommit så långt ännu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du ska komma till uppdraget Doberman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Har du varit hos vapenkillen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Här är en karta över all armor som finns att hitta, står även om vart vapen finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Här är en karta över all armor som finns att hitta, står även om vart vapen finns. Har nu klarat Doberman och kan köpa vapen. Men på de ställen där kartorna (kartorna på nätet alltså) visar var det finns vapen och armor att hitta så finns sakerna inte, kommer det med tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Finns en AK47 vid en fabrik som heter Fleischennånting i Blueberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Finns en AK47 vid en fabrik som heter Fleischennånting i Blueberry Annars får man en ak47 i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts