Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad betyder det? har aldrig fattat det haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 btw = by the way = förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tips: UrbanDictionary.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tips: UrbanDictionary.com Fan vad många sidor det fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Gaaah, det är ju otroligt nödvändigt att göra en topic om det. Eftersom nästan alla vet vad det betyder kunde du fråga någon enstaka person istället för hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Gaaah, det är ju otroligt nödvändigt att göra en topic om det. Eftersom nästan alla vet vad det betyder kunde du fråga någon enstaka person istället för hela forumet. Sluta klaga på allt och alla.. Om han inte vet så ska han ju förfan fråga så han lär sig... "Dumhet övergår i idioti när man slutar att fråga..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Sluta klaga på allt och alla.. Om han inte vet så ska han ju förfan fråga så han lär sig... Jag klagar bara på dom som förtjänar det. Ja han kan fråga någon enstaka person som jag sa, inte hela forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag klagar bara på dom som förtjänar det. Ja han kan fråga någon enstaka person som jag sa, inte hela forumet. Men alla värkar förtjäna det.Du klagar ju på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men alla värkar förtjäna det.Du klagar ju på alla! Klagar jag på alla? Nej, det vill jag inte påstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts