antflaxx Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hej alla glada! Jag bara undrar hur man köper droger och sånna grejor,för asså jag har vart hos drog handlare på första ön men det funkar ju inte när man trycker på "posetive"!? Snälla hjälp mig,vad är det för fel jag gör. //antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Du gör inget fel. Det går helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hej alla glada! Jag bara undrar hur man köper droger och sånna grejor,för asså jag har vart hos drog handlare på första ön men det funkar ju inte när man trycker på "posetive"!? Snälla hjälp mig,vad är det för fel jag gör. //antflaxx Okej jag vet inte hur långt in i spelet du kommit men jag kan säga följande: Jag har klarat spelet men hitills har jag inte stött på ett enda tillfälle då jag haft knark... Visst dom erbjuder sig att sälja men vad du än svara kommer det bli ett negativt svar alltså du tackar nej... Detta p.g.a. att Rockstar inte vill verka drogliberala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Detta p.g.a. att Rockstar inte vill verka drogliberala Exakt. Dom har gjort CJ antiknark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det är bara bra att man inte kan köpa knark! det är bara töntigt och själv så tycker jag inte om handlingen i gta sa! men det är ett kul spel med tanke på allt man kan göra! men jag trivs inte med rapp och getton!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Väljer du ett possitivt svar så ber du bara drogdealern att dra åt hel*ete på ett lite finare sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det hade vart roligare om man vart mer som ryder, typ hög dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Rockstar har nog med problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 I Carmageddon 2 kan man använda droger. Då blir skärmen helt skakig och virvlar runt i skumma färger. Det varar dock bara några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts