RadiuZ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Som sagt, vilken tycker ni är den bästa av CS banorna? Min favorit är Assult där jag alltid är Torrorist (älskar 4-2:an) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Som sagt, vilken tycker ni är den bästa av CS banorna? Min favorit är Assult där jag alltid är Torrorist (älskar 4-2:an) Banan heter Cs_Assault... Lite onödig topic... Men wtf... Gillar De_Dust eller De_Aztec Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men wow palla säga "Nu ska jag spela De_Dust2" ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men wow palla säga "Nu ska jag spela De_Dust2" ... Rätt ska va rätt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 D2, rats ( ) och aztec Rats for president.. eller jag glömde ju .. rats ÄR president! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Dust2,Dust,Aztec Skönaste banorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Som sagt, vilken tycker ni är den bästa av CS banorna? Min favorit är Assult där jag alltid är Torrorist (älskar 4-2:an) Torrorist? Xstreem: Jag gillar också De_dust och De_aztec Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) (älskar 4-2:an) Ak:n menar du alltså? Hur gammal är du egentligen? Det framgår som runt 10 eftersom du skriver som du gör... Sånt här snack bör för övrigt tas i den klistrade CS-tråden. On-Topic: de_Aztec av de officiella banorna, iceworld_xxl samt scoutzknivez_winter när det gäller teamdeathmatch med polarna... Redigerad 15 januari, 2005 av vigge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Cs_italy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hmm, cs_assault och fy_iceworld... har även minnen från de_jeepathon2k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 kz_giantbean Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts