makker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag cruisa runt på första banan och hör att de snackar om en DJ som kallades Cj. Känns som det med nyhetshelikoptern i vc som visar releasedagen av SA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag tror nog att det finns mer än en CJ här i världen... En annan fråga bara. Stämde det med release datumet på helikoptern? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag tror nog att det finns mer än en CJ här i världen... En annan fråga bara. Stämde det med release datumet på helikoptern? Jag tror det, men är inte säker... Men sen blev ju spelet försenat, så det stämde inte iaf isf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej det stämde inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nej det stämde inte. Var det snarlikt då? När sa dom att det skulle komma ut på radion? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tror det var 19 december 2003 eller något sådan, vilket var riktigt fel... Spelmakare sätter inte releasedatum på sina spel innan dom ens börjar med spelen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 CJ är väll dessutom hur gammal som helst i GTA2. I alla fall aningen gammal för att DJa. Nu har kanske jag inte riktig stenkoll när GTA2 utspelar sig, men det är ju i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 CJ är väll dessutom hur gammal som helst i GTA2. I alla fall aningen gammal för att DJa. Nu har kanske jag inte riktig stenkoll när GTA2 utspelar sig, men det är ju i framtiden. Det utspelar sig 20 framåt i tiden. från det året det kom ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Det utspelar sig 20 framåt i tiden. från det året det kom ut Fel, det utspelar sig 2013. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Fel, det utspelar sig 2013. Värt att dra upp gamal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Värt att dra upp gammal tråd? Verkligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts