Ante89 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Var kan man ladda ner den moden som gör att man kan göra volter med mc på VC? skulle va kul o kunna göra det ok..................någon som vet var man kan få tag på en hastighetsmätare till VC då? Redigerad 15 januari, 2005 av Ante89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kan ingen svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Finns ingen mod som gör att man kan göra volter. om det är till en film du ska göra volter, kan du spränga motorcykeln och göra volter bla bla. orka förklara. och hastighetsmätara.. hmm.. sök finns säkert någon topic om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Finns ingen mod som gör att man kan göra volter. Jo det finns visst en modd som gör att man kan göra volter med motorcykel ! Men jag vet inte vart ! Har bara sett att folk använder det... Bl.a. ^MeTaNoLiC^ i vc stuntfilmerna han hae gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jo det finns visst en modd som gör att man kan göra volter med motorcykel ! Men jag vet inte vart ! Har bara sett att folk använder det... Bl.a. ^MeTaNoLiC^ i vc stuntfilmerna han hae gjort... Han kanske gjorde det som jag inte orkade förklara. Medans man börjar brinna åker man mot ett hopp, och sen sprängs man vid hoppet eller i luften. då kan den snurra lite hur som helst.. sen tar man replay. då kan man få en volt om man har tur. annars är det bara att göra om. men det kanske finns en mod. Vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Han kanske gjorde det som jag inte orkade förklara. Medans man börjar brinna åker man mot ett hopp, och sen sprängs man vid hoppet eller i luften. då kan den snurra lite hur som helst.. sen tar man replay. då kan man få en volt om man har tur. Nej, han voltar rätt mkt me motorcyklarna han hoppar bl.a. mot en fontärn o snurrar runt lite i luften o hoppar me motorcyklar o voltar som bara tusan med dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill göra volter kan du spela San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill göra volter kan du spela San andreas. (:!!! Han kanske inte har SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Det finns en modd som gör att man inte rammlar av men volterna blir inte fina Edit:Jag tror att hastighetsmätare medföljer den här modden brokenMod_I_08.zip Redigerad 17 januari, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Du kan ladda ner New gta vice city 2004 på den här hemsidan men här får du bara hastighetsmätare och mycket annat och du kan inte göra några volter med den här modden. Men en hastighetsmätare iallafall . http://www.download.com/Grand-Theft-Auto-V...5-10266572.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har redan prövat new vice city o den hastighetsmätaren o den suger, men den modden är bra i sig men den hänger sig hela tiden o det e störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) .då tar vi det igen då... JAG VOLTAR INTE I MINA STUNTFILMER!! DET ÄR HELT VANLIGA SIDOSNURRAR SOM INTE KRÄVER NÅGRA FUSK!! ATT STUNTA MHA. FUSK I EN STUNTFILM ÄR DET LAMASTE SOM FINNS!! hörde alla nu? Redigerad 17 januari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) *EDIT* Redigerad 18 januari, 2005 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 .du behöver inte ta åt dig så.. det är bara det att varje gång någon frågar efter en voltmod så påstår någon att jag har använt en sådan i mina filmer.. förstår inte hur någon kan tro det för det finns inga stunts i filmerna som skulle kunna misstas för en volt så ta det inte personligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts