Yocker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är snarare MIN svenska översättnng. Version: 1.0 BETA Det är en långt ifrån komplett översättning. Jag laddade upp den mest för att kolla om ni gillade en svensk översättning. Ett fel som jag inte vet hur jag ska lösa är bokstaven Å, den blir ett ! i spelet, men Ä och Ö funkar! (Konstigt!) Länk: GTA Svenska 1.0 BETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Gör ett sånt här á. Det är ju bättre än ett vanligt a iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yocker Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag kan ju kanske göra ett sånt här Ã, ã, Õ, õ också, men på "sökaren" så funkar varken å, ä eller ö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts