Esekiel Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Fick för ett tag sen ett samtal från en kille(kommer inte ihåg vad han heter) i sanfierro där de skulle vara streetrace, så man kommer in på det nya stylingstället men kommer dock inte ihåg vart någonstans det var, skulle någon kunna säga vart eller visa på en karta Mvh Eddie Edit: han nämnde wheels arch angels, det är där jag vill in o fixa bilar hur kommer man in dit? Redigerad 15 januari, 2005 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 När är det street race!? Jag har klarat storyn men aldrig kört ett sådant. bara vanliga races. Det ska väll finnas nån symbål på kartan för det tror jag såg nån tråd om att det var ett ! tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) När är det street race!? Jag har klarat storyn men aldrig kört ett sådant. bara vanliga races. Det ska väll finnas nån symbål på kartan för det tror jag såg nån tråd om att det var ett ! tecken. Han sa iallafall att det var något om streetrace i san fierro Redigerad 15 januari, 2005 av Esekiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esekiel Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kolla på kartan du fick med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Han sa iallafall att det var något om streetrace i san fierro Man kan inte köra street racing i Wheel Arch Angels, Men man kan göra om bilar till streetracingbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Bakom Wang Cars Så finns det en sån röd ring som man går i mm de e streetracing sorry men jag vet inte hur man lägger up bilder för jag ville lägga up en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 sorry men jag vet inte hur man lägger up bilder för jag ville lägga up en karta Du kan ladda upp en bild under rutan där du skriver inlägg, heter File Attachments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Bakom Wang Cars Så finns det en sån röd ring som man går i mm de e streetracing sorry men jag vet inte hur man lägger up bilder för jag ville lägga up en karta Det är ju ett racing ställe, men det var en kille i en topic för ett tag sedan som snakade om street racing och hadde en bild med tecken förklaringen till kartan i spelet och där fans det en icon förutom racing flaggan som var ett gult utropstecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Så här: Yes de funkar Tack Redigerad 16 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts