Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Den typiska Gta-texten som har varit med i GTAIII, VC och SA som man kan se när man klarar ett uppdrag t.ex. Vart kan man ladda ner den (till Photoshop)? Eller är det en befintlig stil som man laggt till stroke på? Isåfall vad heter den textstilen? Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Har för mig att det finns på GTAMods.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kunde inte hitta något... Nåt annat ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Här Tog mig 20 sekunder att hitta. Hur länge letade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Kunde inte hitta något... Nåt annat ställe? Varsågod! EDIT: Fan, du han före! Redigerad 15 januari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Här Tog mig 20 sekunder att hitta. Hur länge letade du? Jag letade i 10 minuter jag passerade förbi den trodde det var någonting annat men nu i efterhand så är det klart att det är den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts