algeo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Jag upptäckte en sak i går kväll när jag spelade san andreas ,jag skrev in en ny fusk-kod jag hittat den som gör att alla bilar blir sportbilar.... iallafall så gickjag runt och kollade på alla shyssta bilar närt helt plötsligt får jag syn på massa hotknifes som åker runt ....jag tog 4 stycken.. så nu är det bevisat att den går att skaffa utan att klara skolorna........... sorry azore om jag lånar din bild men det var den enda jag hittade... Redigerad 15 januari, 2005 av algeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är ett fusk. Fusket går ut på att alla sånna bilar finns på gatan. Varför tror du att det är så i vanliga fall också? Känns aningen orimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Meeen åhhh jag tror nog inte att jag visste det?? (sarkastisk)..... jag tänkte bara säga det eftersom att det är ett rätt så nytt fusk och det står inget om att man kan få hotknife där man hittar fusket...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det skulle passa riktigt bra om du sa fusket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är lite skillnad när det gäller fusk-koder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det skulle passa riktigt bra om du sa fusket också. Haha mm juste, de tycker jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Okej fusk då! här är den: upp,l1,r1,upp,höger,upp,x,l2,x,l1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts