Henkibojj Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Har ingen, dude! Och ja, jag är pedofil och mentalt störd och letear efter plastmoddar som jag kan våldta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Javisst ja.... man har ju flåsat med Joey också.. jadu.....Vilka tider det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sen har jag sagt "Hejsan" till Crice över telefon, räknas det? Praise my memory. Trevligt att så många talat med mig i telefon, och att jag inte alls minns det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ingen som känner mig? Jag bor i Älvsjö, går i en skola, har svart jacka.. Går oftast med näsan i jackan och trollar med min (enda?) kompis.. Ingen som sett mig? Söker nån.. snäll.. hehu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Praise my memory. Trevligt att så många talat med mig i telefon, och att jag inte alls minns det. :"> Crice är nr 1 busringnings offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nejdå, han har inte slagit på mig, men vi har träffats. Sen har jag ju då träffat mickemannen (min kusin), Pronto och syl (kompisar) och har bubblat med Weener i fånen. Hade tänkt skriva samma.. vi e ju kusiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag känner: Ebeeto(Min bästaste bästa vän i hela väääääärlden) Siana(Da offer) Stora_tomtefar(Da offer2) Nån mer som går på Alegymnasium?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag känner.... jag känner... ehm.... jag känner... MIG UTMOBBAD SOM INTE KÄNNER NÅGON PÅ FORUMET! :'( kom till västermalm i sundsvall och gå till fordonshuset och sen till transport. har en san andreas keps på mig jämt och en svart jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Crice är nr 1 busringnings offer Nej, det var ju mitt nummer hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Detta börjar låta som en kontaktsida. Jo, låta... Ehm, själv är jag snyggast i Luleå och glider runt i olika skor varannan vecka, no shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ingen som känner mig? Jag bor i Älvsjö, går i en skola, har svart jacka.. Går oftast med näsan i jackan och trollar med min (enda?) kompis.. Bor i Hägerstenshamnen, hyfsat nära Älvsjö. Tror inte jag sett dig, men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Gammal topic...Ähh orka bry sig känner IRL: "PottZork", gått i samma klass sen 7:an, käkar lunch tillsammans varje dag typ, lite allmänt polare "SpokPlumpen" (Skrivit en eller två posts) precis som med PottZork "Maden Las"/"Rejtan"/"Jesus" (Samma person 3 användare) gått i samma klass 6års - 6:an och samma skola fram till början av 8:an "HemuleN Äger" gått i samma skola 6års - 7:an samma klass i 6:an. Känner över internet "xPisc", Chattar typ varje kväll, ska väll snart göra o-anonserat besök o skrämma skiten ur honom i hans skola nån gång "Patrik", Känner lite halvt hjälper honom med texturer till Gtasajten-spelet "Frenzy", Chattar lite då & då, hjälpt till med lite saker Nån som känner sig glömd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Vad jag vet. Känner jag Gtavc_fan, tror inte han är så aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Hemulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Ochjag känner iongen! :'( alla hatar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Känner inte en enda härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Dom ända som jag känner är ERROLS TRUMMA=Hybernating JEFF JEFFLIN=Hybernating Gtagamer=Medlem Över MSN så känner jag bara Mackomonster=medlem Kaptenrobert=medlem HemuleN=medlem Kariya=medlem Uppdaterar om jag glömt någon så kan ni också skriva till mig om jag glömt er Redigerad 16 mars, 2005 av BILLIG SVETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Endast Mafia_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 "Frenzy", Chattar lite då & då, hjälpt till med lite saker Coolt jag var med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag och Weener har blivit polers via GTAsajten/MSN. Han ringde till mig en gång. Fast egentligen av misstag, så det vart bara: -Ja? -Hallå? -Ja... ... -Vem är det? -Det är Jacke! ...? -Vem? -Jacke! ...? -Jacker! -Jaha....! Öh... *LÄGGER PÅ* Men det var trevligt iaf. Nästa gång får han inte ringa av misstag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts