epix Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag har skickat SMS till Curly och Topp3. Sen har jag sagt nåt skit till Crice i telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Tills nu har jag trott att jag har varit ensam... men jag har fått reda på att aKi går i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Känner P-C och Fredrico, har även ett flertal på msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Får jag fråga varför fan i helvetet ni ringer till varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Får jag fråga varför fan i helvetet ni ringer till varandra? Inte den attityden, hoochies need love too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Får jag fråga varför fan i helvetet ni ringer till varandra? Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Känner Gurgel, vi går i samma klass. Men annars känner jag ingen irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tills nu har jag trott att jag har varit ensam... men jag har fått reda på att aKi går i min klass *Flås* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 *Flås* Javisst ja.... man har ju flåsat med Joey också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ingen, såvitt jag vet. Kan faktiskt ha träffat Jocken omedvetet, eftersom vi båda bor i Norrköping. @ Jocken! Går du på Degeer? Eller har du gått på hageby? Isf har jag nog sett dig, weei! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Får jag fråga varför fan i helvetet ni ringer till varandra? Vi tar mig som exempel, Jag har kännt Topp3 i snart 2 år över internet, och då är det klart att man vill snacka med honom i telefon? Om man kommit nån så "nära" på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har kännt Topp3 i snart 2 år över internet, och då är det klart att man vill snacka med honom i telefon? Om man kommit nån så "nära" på internet. That sounds kinda' gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 That sounds kinda' gay. No, it sounds cute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ingen, såvitt jag vet. Kan faktiskt ha träffat Jocken omedvetet, eftersom vi båda bor i Norrköping. @ Jocken! Går du på Degeer? Eller har du gått på hageby? Isf har jag nog sett dig, weei! Nae, jag gick på Djäkne i högstadiet och nu går jag NS på Haga Vad heter/bor/ålder dudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad heter/bor/ålder dudå? Isch! Tvi! Och Fy! Inte fråga sånt, han kanske är pedofil eller mentalt störd som letar efter plastmoddar att våldta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nae, jag gick på Djäkne i högstadiet och nu går jag NS på Haga Vad heter/bor/ålder dudå? Henrik N (inte mer än så online ) , 17. NVNV på Degeer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Henrik N (inte mer än så online ) , 17. NVNV på Degeer. Ok, det är lungt! Vad heter din klass då? Min heter NVNS1 om du pallar att dra fram skolkatalogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Spam? Mer OnTopic nu eller? Redigerad 26 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) xstreem: Vi diskuterar om vi känner varandra IRL, precis det som tråden handlar om. Du verkar ha nått emot mig, skicka PM om du nu vill, men skriv inte massa skit i trådarna. EDIT Hittade dig nu Henkibojj, har nog inte sett dig förut Redigerad 26 januari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 xstreem: Vi diskuterar om vi känner varandra IRL, precis det som tråden handlar om. Du verkar ha nått emot mig, skicka PM om du nu vill, men skriv inte massa skit i trådarna. EDIT Hittade dig nu Henkibojj, har nog inte sett dig förut Har inget emot dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts