SAAB Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag känner bara en vad jag vet och det är Joey. Iaf så var (notera var) vi typ bästa polare där jag bodde förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag känner bara en vad jag vet och det är Joey. Iaf så var (notera var) vi typ bästa polare där jag bodde förut. Var det inte ni som bråkade hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ingen... Born to walk alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Var det inte ni som bråkade hela tiden? Rätt. Vi bråkade typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ingen. Men brukar ha MSN6 med Cortez då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 In real life.. I verkliga livet, borta ifrån datorn. Någonsin hört talats om ett sådant? Jaahaaa... du menar dom i min klass jo då ärela Groetmannen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Känner Mr_nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Kände SAAB förut, men inte längre. Sen känner man väl ingen annan, förutom GiZmo då, har pratat med han i fånen en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag känner Tdy.... (men jag brukar också chatta med massor av folk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Sammlar på dockor som urinerar fritt och klär sig i masker? Haha, Hehe, Hoho, Håhå, Hähä, Höhö, Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) Känner bajwek.. inga fler.. ska försöka locka hit lite folk Edit : har lockat hit halo *stolt* Redigerad 17 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Känner Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Känner Carolus Off-topic - Haha, när har olle e.å skrivit det som står i din signatur? Kommer jag inte ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Jag känner "Blade87" men han är inte inne här så ofta och skriver Jag antar att "IRL" betyder "In Real Life" eller? Jag e inte så bra på "CS-och-Lunarstorm-språk" Redigerad 24 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag känner alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Off-topic - Haha, när har olle e.å skrivit det som står i din signatur? Kommer jag inte ihåg... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=6819 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=6819 Oh shit, motherfucker! Jag känner mig hotad...höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Oh shit, motherfucker! Jag känner mig hotad...höhö. Varför dampade han så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Varför dampade han så där? Ingen aning. Vet inte alls vad jag har gjort mot honom. Jaja, det tar ändå inte snubben som gjorde en tråd tillägnad till hatet mot mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ehm.. jag känner Kalan Oh yes, baby! Förövrigt känner jag DrummeL eller något liknande, men han har så vitt jag vet inte skrivit något inlägg alls... Min kusin är inte heller aktiv, och jag kan inte komma ihåg vad han reggade sig som... Sen har jag sagt "Hejsan" till Crice över telefon, räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts