Everest Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner bara Zell1n här på forumet, han är väl mest i SA-forumet skulle jag tro så man ser honom inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vi undrar inte. Hur kul är det att prata så länge med någon man inte träffat? Hur kul är det att prata så länge med någon man faktiskt träffat då? Gahh...telefoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hur kul är det att prata så länge med någon man faktiskt träffat då? Gahh...telefoner... Exakt, bra sagt. Själv gillar jag dom jag inte känner mer en dom jag känner. Med detta måste tillägas att jag måste gilla dom jag inte känner för att lära känna dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag var inte ensam, jag hade med mig en mordisk fjortis som är bredare än hon är lång. Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Vafan du framställer mig som värsta idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Vafan du framställer mig som värsta idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Vafan du framställer mig som värsta idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Vafan du framställer mig som värsta idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner "Phille" IRL, men han har typ bara 2 inlägg, så jag vet inte om det räknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner ingen... celibation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Skummt .. trodde alla mods kände varann typ så fel man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Varför inte rabbla upp dom man INTE känner? Blir mycket roligare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vafan du framställer mig som värsta idioten Näpp. Om du tolkar det som att jag gjorde det, kul för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Näpp. Om du tolkar det som att jag gjorde det, kul för dig. Det är inte så för mig, men alla börjar ju undra vad jag sysslar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vi undrar inte. Hur kul är det att prata så länge med någon man inte träffat? Ja du om man ska ner till Kalmar i Februari och träffa han kanske man vill ha snackat lite med han innan.. Eller jag vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Inte ett löv :'( Någon hadde redan sagt kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Inte ett löv :'( Någon hadde redan sagt kotte Det va ja som sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 IRL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 IRL?? In real life.. I verkliga livet, borta ifrån datorn. Någonsin hört talats om ett sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Weener: Inte längre. Du har inte ringt på nästan... en vecka. :'( Jag vill ha skilsmässa. Omään. Det går inte att ringa dig för du har tappat bort din telefon, och så ligger den nånstans och är urladdad. Eller du kanske hittat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Omään. Det går inte att ringa dig för du har tappat bort din telefon, och så ligger den nånstans och är urladdad. Eller du kanske hittat den? Jag tappade den för runt två veckor sen ju... nog för att jag är som jag är (hiii ), jag kan hitta saker jag tappat. Äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts