okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Aspviken. Bannad dock, höhö. Inte allt för seriös medlem. Annars är jag ensam... ..vilket jag är relativt glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag känner Pimpen och Shotgun. Den sistnämda är dock inte alltför aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Fan vad taskig skribb är då Nä, han är skitsnäll. Men vi skulle se resten av skribbus lilla by också, och dessutom luktade det yoghurt i hans hus. Weener: Inte längre. Du har inte ringt på nästan... en vecka. :'( Jag vill ha skilsmässa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ingen vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag vet inte, känner någon mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Däremot kan jag fara och hälsa på dig nu om du vill, Grubbeskolaelev. Jodå. Skulle du nog kunna... kanske. Typ... nåja, whatever... Någorlundaförrvirrad här borta men nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sofie, Mika och NiXor. Bara Sofie som är någolunda aktiv. Har snackat med KalleR i telefonen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sofie, Mika och NiXor. Bara Sofie som är någolunda aktiv. Har snackat med KalleR i telefonen med Hehe jag känner inte nån här vad jag vet (snackat i tele med sofie och stell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner ingen vad jag vet... Då är du inte ensam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Då är du inte ensam! Jo, det är ju precis vad han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nybergh Inte den mäst aktive direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag glömmde min bror siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag glömmde min bror siggge Heter han Sigge på riktigt, eller är hans namn en dödslängtan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Heter han Sigge på riktigt, eller är hans namn en dödslängtan? Han kallas Sigge pågrund av vårt efternamn. Och jag vet att du heter Sigge Såg att du hade skrivit det i en tråd. Och ja, jag har bra närminne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ingen alls, och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag känner ingen och inte änns mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Han kallas Sigge pågrund av vårt efternamn. Och jag vet att du heter Sigge Såg att du hade skrivit det i en tråd. Och ja, jag har bra närminne Vaddå? Heter ni typ Siggesson i efternamn? Och sedan kan jag bjussa på lite onödig fakta, någon som hade Siggesson som efternamn invanderade kyrkan på kullen ovanför mitt hus under 1600-talet Eller något sånt, han fördärvade den iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner StellHell.. Snackat med KalleR i telefonen I Torsdags snackade vi 5 timmar om ni undrar var ganska trött i skolan den dagen när man fick sova 2 timmar den natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Snackat med KalleR i telefonen I Torsdags snackade vi 5 timmar om ni undrar Vi undrar inte. Hur kul är det att prata så länge med någon man inte träffat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts