skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nejdå, han har inte slagit på mig, men vi har träffats. Sen har jag ju då träffat mickemannen (min kusin), Pronto och syl (kompisar) och har bubblat med Weener i fånen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kariya som jämt klagar över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kariya som jämt klagar över mig Det kan jag hålla med om. När du inte fattar mm brukar jag få ryck On-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Är det något fel med det eller? Du skrev ditt inlägg 13:37, Respekt till dig för det. Klart coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Känner en, som inte har skrivit något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Wiiiinär tycks ha pratat med dom flesta i telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Typ ehm... ... skit också känner ingen här IRL ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nejdå, han har inte slagit på mig, Joho, handslag! http://67.18.37.14/19/132/emo/woops.gif Men jopp, har träffat och varit hemma hos (lägenhet som luktar kokt yoghurt... tjipp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Joho, handslag! http://67.18.37.14/19/132/emo/woops.gif Men jopp, har träffat och varit hemma hos (lägenhet som luktar kokt yoghurt... tjipp). Respekt att du har sett alla hans slipknot grejer ! Iofs så ser snart mitt rum likadant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Joho, handslag! http://67.18.37.14/19/132/emo/woops.gif Men jopp, har träffat och varit hemma hos (lägenhet som luktar kokt yoghurt... tjipp). Modigt! Tänk om han varit en aggresiv pedofil med neurotiska ögonbryn...eller en arg tax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Modigt! Tänk om han varit en aggresiv pedofil med neurotiska ögonbryn...eller en arg tax. Hahahahhah ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Typ ehm... ... skit också känner ingen här IRL ju! Däremot kan jag fara och hälsa på dig nu om du vill, Grubbeskolaelev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tänk om han varit en aggresiv pedofil med neurotiska ögonbryn Precis så jag tänker mig att du ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Modigt! Tänk om han varit en aggresiv pedofil med neurotiska ögonbryn...eller en arg tax. Jag var inte ensam, jag hade med mig en mordisk fjortis som är bredare än hon är lång. Respekt att du har sett alla hans slipknot grejer ! Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ingen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag känner mig själv ganska bra, och jag är ju här på forumet såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Såg inte alla, fick glutta på en sjuhundra stycken innan jag var tvungen att gå därifrån. Fan vad taskig skribb är då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 ShortyAD är inte så aktivp på forumet men har laddat upp en populär modd på gtamods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Jag tror inte att jag känner någon IRL här på forumet.. :'( Vill någon bli min vän då? Jag gillar månskenspromenader på stranden, jag gillar barn, har inget jobb, har ett mål i livet och det är att skapa en bil som går på drömmar och regnbågsstoft. Som sagt, vill någon bli min vän? EDIT: Glömde att nämna min bästa vän, min schitzofreniska tax fritz, så om ni vill bli min vän så får ni också tycka om hundar. Redigerad 15 januari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag känner ingen men har snackat med Topp3 tusentals gånger i telefon(Brukar väcka honom, och trumma), och med skribb nån gång för längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts