Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Någon som vet var man kan hitta saker om man ska skapa server till SoF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Soldier of Fortune 2 Files - Files: Soldier of Fortune > Utilities > Server Tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 SoF 2 sa jag men jag hittade... Kan någon för enkelhetens skull säja vilka som behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 SoF 2 sa jag men jag hittade... Kan någon för enkelhetens skull säja vilka som behövs? Sidan ovan som LoneWolf skrev är ju SoF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nej det var för SoF inte SoF2 iallafall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 KK, märkte nu att han visst råkat länka lite fel i subgrupperna där inne. Titta in på den här länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts