axelp Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 På ett uppdrag i San Fierro hos "W" så står det att man behöver träna under vattnet. Har det något med lungkapaciteten att göra? Var tränar man upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Simma mycket så ringer wuzzie sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axelp Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 OK, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Alltså öh... simma under vattnet. Tror dessutom inte att Wuzzie ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Lungkapacites mätarn behöver typ gå upp 4 eller 5 steg tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Lungkapacites mätarn behöver typ gå upp 4 eller 5 steg tror jag Det beror på vad man innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Träna upp den så mycket du orkar, för ju högre lungkapacitet du har desto lättare blir uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det beror på vad man innan Men jag mena om man typ har noll för tidigare i storyn har man inte behövt simma under vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts