Marreo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hej Hej! Ska försöka göra någon slags ram i ZModeler men hittar ingen bara guide på någon hemsida. Någon som vet någon bra ZModeler guide sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har en till zmod2 om du vil ha, tyvärr är den inte klar men den visar några grunder. Zmod2 Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har en till zmod2 om du vil ha, tyvärr är den inte klar men den visar några grunder. Zmod2 Guide Har du lagt ner arbetet eller? Jag vill ha en bra guide så jag kan göra egna bilar som ingen annan vill göra...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Http://www.zmodeler2.com/docs/program/zmodeler_manual.zip Den finns ju, fast jag vet inte hur vid bra den är men. Fast det ska ju finnas en jättebra video-tutorial nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Http://www.zmodeler2.com/docs/program/zmodeler_manual.zip Den finns ju, fast jag vet inte hur vid bra den är men. Fast det ska ju finnas en jättebra video-tutorial nånstans. Tro det eller inte men jag har haft en video-tutorial i datorn. Men den har jag inte kvar. Om jag letar lite kanske jag kan hitta sidan där den fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag tror sidan hette typ JPracing eller nått sånt dom har iaf en video tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Copstar, ja det stämde ju bra faktiskt: http://jpracing.racerplanet.com/modules/my...php?op=&cid=132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Copstar, ja det stämde ju bra faktiskt: http://jpracing.racerplanet.com/modules/my...php?op=&cid=132 Precis vad jag tänkte skriva. Hittade videon precis nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Är videon bra IR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts