Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Äter för sakens skull. Inte för mycket grädde bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 ...du glömde degen (själva "kakan", höhö). Jag är lyrisk till "kakan"! Mjo den är rätt god den också... Men den skulle inte på långa vägar vara lika god utan mandelmassan och grädden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag gillar semlor, men bara en. Ibland lägger vi semlan i varm mjölk, gör ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag gillar semlor, men bara en. Ibland lägger vi semlan i varm mjölk, gör ni det? Ehm.. Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 ÅHH..fick i mig årets första semla idag..mmmmmmmm.. HERREGUD VAD JAG ÄLSKAR SEMLOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts