StellHell Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mandelmassan är det godaste av allt ju Mandelmassan gör semlan som dom gamla Homo Erectus brukade säga Skulle jag fått bestämma skulle jag gröpt ur så mycket som möjligt och bara fyllt upp skiten med så mycket mandelmassa som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Semlor är snusk helt enkelt, käkat det förut, aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag gillar allt utom mandelmassan. med M-massa är det ändå ätbart. Jag kanske ska få tre semlor av min lärare om jag är duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mandelmassan är det godaste av allt ju Ät den där förbaskade mandelmassan då.. Jag vill inte ha den.. Du kan få mitt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Allt utom grädden ... men lite grädde kan man ändå äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja, jag älskar det! Är ju så gott. Men inte med varm mjölk och kanel eller vad det är vissa har i. Ska bara vara själva semlan. Redigerad 17 januari, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja, jag älskar det! Är ju så gott. Men inte med varm mjölk och kanel eller vad det är vissa har i. Ska bara vara själva semlan. Ja man måste va en riktig stolt semla Eller jag menar att man måste hålla uppe traditionerna man kan ju inte dra på kanel och ta bort mandelmassan ju Redigerad 17 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Var precis och köpte och äter på en nu! Det är helt ofattbart gott! Sen finns det ju sånna här semlor där man har mixat ihop mandelmassan och grädden till en smet. Undrar om det är gott... Nån som smakat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Nej usch semlor e as äckligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Vote:Ja, jag älskar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Älskar semlor, äter dem helst med varm mjölk. När du sa det där blev jag sugen på glögg. Vote: Ja, jag älskar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Jag köpte två semlor idag gott gott gott Fast dom var jävligt dyra, två för 22:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Bland det godaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Tycket om förut, men nu smakar skiten bara torrt bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag köpte två semlor idag gott gott gott Fast dom var jävligt dyra, två för 22:- Inge dyrt om man jämför med de som säljs här! En mellanstor kanske kostar 22 :- styck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Finns det semlor utan mandelmassa? Redigerad 22 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Öhhh.... Nej. Isf är det ingen riktig semla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Åt årets första semla idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vote: Ja, jag älskar det! Varför? Mandelmassa= gott. Grädde=gott. Svårare behöver de inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Vote: Ja, jag älskar det! Varför? Mandelmassa= gott. Grädde=gott. Svårare behöver de inte vara ...du glömde degen (själva "kakan", höhö). Jag är lyrisk till "kakan"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts