vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Går att äta. Tyvär så är mandelmassa vidrigt Haha! Håller med! Alla min kompisar älskar mandelmassa men jag tycker det smakar sk*t! Resten är däremot sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Resten är däremot sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingott! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Åt en semla nyss framför datorn, och jag smälte allt med ett glas Coca-Cola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Åt en semla nyss framför datorn, och jag smälte allt med ett glas Coca-Cola... Dreglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Dreglar Akta för fuktskador på tangentbordet! Det går inte på försäkringen...Grr...If är ett horförsäkringsbolag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Akta för fuktskador på tangentbordet! Det går inte på försäkringen...Grr...If är ett horförsäkringsbolag! Haha råkade spilla lite chipsdip på tangentbordet igår fick peta bort knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Semlor! Har inte fått nävarna på en i år än. Farsan åt upp min innan jag äns visste att det stog en i kylen.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Semlor! Har inte fått nävarna på en i år än. Farsan åt upp min innan jag äns visste att det stog en i kylen.! Haha Sniket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Mmm då har man ätit årets första semla Jag fick ta mig ut i minusgrader för att få den, och det var de.....ehmm värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Älskar semlor Men jag förstår mig inte på såna mongon som dränker semlorna med varm mjölk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Älskar semlor, äter dem helst med varm mjölk. Samma här, gött gött Redigerad 16 januari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är väl gott om man skippar mandelmassan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det är onödigt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Inga semlor utan mandelmassa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är väl gott om man skippar mandelmassan.. Mandelmassan är det godaste av allt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vote: gillar inte grädde På cafe är dom fina med mycket grädde, men det är ju lite äckligt med en halvliter grädde och man får ångest när man inte äter upp eftersom det e så dyrt.. men det ska vara ett stort hål och myyycket mandelmassa, jag älskar mandelmassa, brukar köpa bara mandelmassa och äta med ett glas mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vote: gillar inte grädde På cafe är dom fina med mycket grädde, men det är ju lite äckligt med en halvliter grädde och man får ångest när man inte äter upp eftersom det e så dyrt.. men det ska vara ett stort hål och myyycket mandelmassa, jag älskar mandelmassa, brukar köpa bara mandelmassa och äta med ett glas mjölk Grädden är så god ju (:!!! Jag vill ha semla NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Dra till bageriet/affärn och köp då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Dra till bageriet/affärn och köp då! (:!!! Jag måste cykla 3 km då De orkar jag inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Mandelmassan är godast, hur kan man inte gilla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts