MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är bara sååå gott ! Jag älskar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Älskar semlor finns knappt nåt godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag älskar dom. Men det får inte vara för mycket grädde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är det absolut det vidrigaste som finns. Men varje år ska jag envisas om att äta en, men det slutar alltid upp med att man blir illa mående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är det absolut det vidrigaste som finns. Men varje år ska jag envisas om att äta en, men det slutar alltid upp med att man blir illa mående. Håller med till 100%! ! Vote : Nej, fy! Semlor är det vidrigaste som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: gillar allt förutom mandelmassan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 BLÄ FÖR MANDELMASSA! När jag blir stor ska jag spränga alla mandlar i världen och hälla sylt i semlan istället. Sen kan man börja äta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 BLÄ FÖR MANDELMASSA! När jag blir stor ska jag spränga alla mandlar i världen och hälla sylt i semlan istället. Sen kan man börja äta igen. Haha .. hahah .. HAHAHAHAHAHHAHA får jag hjälpa till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Haha .. hahah .. HAHAHAHAHAHHAHA får jag hjälpa till ? Jag med ! För det är den skiten som göra hela semlan att smaka skit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ja det är rätt gott! MANDELMASSAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: Jag älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Självklart äter jag semlor, något av det godaste som finns ju! Mmm... semlor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 DOH!! Ni har gjort så jag måste cykla ner och köpa semlor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: Tycker om allt utom grädden. Eller jag kan äta lite grädde, men men inte mycket, dom dräller ju på 50 lager! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Om ni tänker er Homer Simpsons+munkar sån är jag+semlor...sluuuurp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Om ni tänker er Homer Simpsons+munkar sån är jag+semlor...sluuuurp. Om ni tänker Homer simpsons + ÖL sån är jag + Semlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 .vote: Ja, jag älskar det! btw, mandelmassan är ju det godaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Första alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Går att äta. Tyvär så är mandelmassa vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts