Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Semletider= Semlepoll! Själv älskar jag det, sitter och mummsar på en nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Borde funnits en: Tycker om allt utom brödet. Nej skämt åsido, så älskar jag det. Mums! Edit: Vad är det för UFO som inte gillar det? Redigerad 14 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Aj lööv itt... namnam... Men jag får inte så många semlor för mamma är ond . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nein, nicht so gut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Borde funnits en: Jag älskar det men kan inte äta det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Allergisk mot nåt i det kanske? Vad? Brödet, vispgrädden eller marsipanen/eller det nötiga i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag tycker faktikskt synd om dig, på den punkten, Funny! Det är synd om dom som inte kan äta semlor, det som är så juvligt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det är ju det godaste som finns nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Så jävla "mäktigt" så orkar inte äta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Så jävla gott är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Fan i mig inte så gott. En gång om året, max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag tror jag nog dödar för en semla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag tror jag nog dödar för en semla... Är det inte lättare att köpa en? Så slafsigt och slitsamt att mörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: Tycker om allt utom mandelmassan jeffla gegga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men släng ut den "jeffla geggean" då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Älskar semlor, äter dem helst med varm mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Älskar semlor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Wunderbart gott med semlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Japp utan mandelmassa och bara lite grädde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Har käkat en del gånger, smakar rätt sliskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts