Random Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag säger lika som metallollon eller vad han hette, med ett mycket tunt P. Ni som säger att ni säger simson utan s på slutet; Är ni puckade eller? Tror ni att det bara handlar om en person?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag säger lika som metallollon eller vad han hette, med ett mycket tunt P. Ni som säger att ni säger simson utan s på slutet; Är ni puckade eller? Tror ni att det bara handlar om en person?! Metallollon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 De säger "Simpsons", det är bara det att man inte "hör" s. Detta för att de är amerikaner, och säger det snabbare. Ni höööör det inte. Man säger inte simsons. Låter fan helt knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: Simsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Simsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: simsons :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Snart blir det slagsmål om hur man uttalar "simpsons"! Härligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Snart blir det slagsmål om hur man uttalar "simpsons"! Härligt... HAHA! Får man va med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 HAHA! Får man va med ? Jag hade inte tänkt slåss! Tänker bara se på när dom andra använder knogarna till nåt användbart! (njuuuuut!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag hade inte tänkt slåss! Tänker bara se på när dom andra använder knogarna till nåt användbart! (njuuuuut!) Okej jag njuter fast det är svårt men än så länge har det inte hänt nåt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ball topic... Simsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Simsons. säger ibland simpsons men det är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Som majoriteten dvs "simsons" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 The Simpsons : [Thä' Simmpsons]... med andra ord, så som amerikanerna uttalar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) The simpsons.. fast med lågt P.. Redigerad 23 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fast ibland så brukar jag säga: Thä Semsööns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ball topic... Simsons... Bra att dra upp en halvår gammal topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Simson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Bra att dra upp en halvår gammal topic va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 "Simmsåns" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts