Random Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja hur uttalar ni det? Jag och mina vänner har varit oense om uttalet i evigheter. Vote: Simpsons (med "löst" p liksom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 "Simson", eftersom det är rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vote: Simsons såklart. Dom säger ju så själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Sampsons... Ehm...Griffin? Nope, Simsons så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Vote: Simsons Blir mycket verkligare på något sätt Redigerad 14 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Simsons såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Simsons Redigerad 14 januari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 "Simson", eftersom det är rätt... VÖRD! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) .vote: simpsons.. fast inte simpsons utan mer simpsons.. tror inte dom säger simsons som ni tror... tror mer på teorin att dom säger som jag.. dvs. med ett P som inte hörs särskilt mycket... Redigerad 14 januari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 "Simson", eftersom det är rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Se Crice's inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Säger allvarligt alla här "Simson" utan "s" på slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 .vote: simpsons.. fast inte simpsons utan mer simpsons.. tror inte dom säger simsons som ni tror... tror mer på teorin att dom säger som jag.. dvs. med ett P som inte hörs särskilt mycket... Exakt, vilket klingar "Simsons". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Exakt, vilket klingar "Simsons". .klingar ja.. men det är skillnad på klingeri och klingera.. Simson är ju ett helt annat namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 .klingar ja.. men det är skillnad på klingeri och klingera.. Simson är ju ett helt annat namn.. ...det har du förståss rätt i. Men det lutar även mer (gällande uttal) mer åt Sim( )sons än SimPsons. Äh, svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Säger allvarligt alla här "Simson" utan "s" på slutet? Mm, finns inget värre än små ungar som säger "Homer Simpsons". HORROR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vote: Smisons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Simsons :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag uttalar det Schazlampos. Nej då, jag säger Simpsons precis som MetanoliC, med ett lågt P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Simsons säger jag....tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts