P-C Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Okej jag vet att folk kommer klaga mycket men på whoa.nu läggs det alltid upp en natt-tråd klockan 00:00 där folk bara skriver vad som hänt under dan/natten hittils... eller bara spam.. jag skrattar alltid gott åt det! vardagssnack, jag vet men det är inte samma sak ... eller? well... here it goes ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vill köra gta2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du va 1 minut för sen.. Offtopic: NU är det bara 5 dagar tills jag fyller år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du va 1 minut för sen.. Offtopic: NU är det bara 5 dagar tills jag fyller år Scheisse men det var floodcontrol på !! gahh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha vilken topic oki lyssnar på musik o spelar nått spel som ja hitta i lådan här : Red Faction fan rätt ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tror denna dimper ner i papperskorgen där den börjat mögla så fort en mod/hultan hittar den. Varför ska vi ha en sån här tråd? V-snack duger fint åt vardags- (och även helgdags-) ämnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Ermh... jag.. e... ren addal White Chicks för ett tag sen på DC++, fick problem men hjälp av medlem #10 ! Tack Armis... hehe Btw, White Chicks var grymt rolig, haha, skrattar fan fortfarande!!! EDIT: Meh, detta är ju Nattråd 15/1 Redigerad 14 januari, 2005 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Sitter och lyssnar på Pink floyd - Wish you were here live. Vill spela Diablo men jag orkar inte installera det.... 5 dagar tills jag fyller år me. 20/01/90 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hör upp... Adda min msn... skicka PM om ni vill ha den dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Oh yeah! So phucking reported Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Oh yeah! So phucking reported Blah blah! funny är ju inne och han har inte ... vänta .. är det där... nej eller..evil-funnylin? nej nej NEEEEJ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Sitter och lyssnar på Pink floyd - Wish you were here live. Den låten är cool !!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Blah blah! funny är ju inne och han har inte ... vänta .. är det där... nej eller..evil-funnylin? nej nej NEEEEJ!!! Är det meningen att vi ska skratta nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Är det meningen att vi ska skratta nu? Eller fnissa.. valet är ditt ... alladin hihihi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tok lyssnar på Metallica - Enter Sandman för att lära mig den på trummor =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Den låten är cool !!!!!!!!!!! Den är så jävla cool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ehh.? Nyss installerat FireFox... IE dampa sig totalt tror att jag går och lägger mig snart... gick upp 06.15 idag.. trööött.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vår skidbacke öppnar imorrn Då ska man sätta en backflip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Åh, whoaklassiker. BAMF, allihopa! Jag sitter och lyssnar på The Coral och är allmänt... ...jag vet int vad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Själv lyssnar jag på en skiva kallad "Ljuva 70-tal", och mår allmänt piss. Det går lite nerför med det mesta för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts