Tarzan Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Flickvännen i sista staden vill inte gå ut med mig. Allt hon säger är "impress me, dude". Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Flickvännen i sista staden vill inte gå ut med mig. Allt hon säger är "impress me, dude". Vad ska jag göra? Vilken av flickvännerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Millie tror jag hon heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Skaffa sjyssta kläder och en skön bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hajjar inte riktigt, men kör till en resturang gärna en bar, för hon säger väl det precis innan ni ska gå ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hajjar inte riktigt, men kör till en resturang gärna en bar, för hon säger väl det precis innan ni ska gå ut Men det går inte. När jag kommer till henne och ska ta med henne ut så vill hon inte följa med. Jag ska testa med kläderna och bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 De du kan göra är att ta med blommor och sedan ska du ha en snygg bil. Du ska ha så mycke sex appeal som det går. Eller så ta du på dig din Gimp dräkt. För igentligen så kan du ha sex med henne tills du får 100%. För du får inga andra kläder utav henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts