joda Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hej jag är ett ganska stort harry potter fan ! det hade varigt roligt om nån bra moddare skulle kunna göra natt-bussen till vc, istellet för coach:en ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hej jag är ett ganska stort harry potter fan ! det hade varigt roligt om nån bra moddare skulle kunna göra natt-bussen till vc, istellet för coach:en ! Jo men sätt igång du, bara börja jobba. Tanka ner Zmodeler först, sen pillar du lite Eller om någon annan ska moda så kan du ju vara snäll mot modaren och fixa blueprints.. Btw, blir det inte svårt att styra bussen när den åker omkring i 2000 blås, och förresten ska den kunna teleportera sig också.. Och detta ska ligga i Modding-forumet God fortsättning! // Jägarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Men... :'( men... jag har redan zmodeler men jag kan inte göra nått bra :'( ! jag S*GER! p.s. vad e blue prints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 blueprint är en ritning av en bil t,ex. så att det blir lättare att göra en modell av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hur lägger jag upp en bild här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är väll bara en dubbeldecker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ja? Någon kan väll göra en blå dubble dekk-r och sen när den är klar göra den nästan genomskinlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nej de e inte en dubbeldecker... de e en trippel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kann nån hitta texdurer(stavas?)? jag är tyvärr ingen moddare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Desutom är det 3 våningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men... :'( men... jag har redan zmodeler men jag kan inte göra nått bra :'( ! jag S*GER! p.s. vad e blue prints? Hahaha ajabaja, skriv inte suger...det är ju ett grovt svärord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) @berit: onödig post Nattbussen i Harry Potter är en lila trippeldäckare.. För blueprints kan du alltid skicka iväg ett mail till Warner Bros och fråga efter ritningarna (för dom har byggt upp nattbussen på riktigt). Redigerad 16 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts