Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Var finns import/export-garaget på 3:e ön??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 vid sjukhuset ungefär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 När du är längst upp vid "de rika kvarteren" på SSV (hoppas du vet var jag menar) Åk över den stora bron från "de rika kvarteren" efter bron sväng uppåt sedan svänger vägen vänster och efter den vänster svängen svänger du vänster igen och du bör nu stå framför garaget med en stor lista på väggen. Hoppas du fattar min förklaring. P.S garaget är beläget väldigt högt så du har bra utsikt mot den stora dammen.Det är ett stort stup intill vägen också så kör inte ut där för då hamnar du längst ner där dammen börgar, Och du blir tvungen att köra den långa backen upp där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Du hittade garaget sen eller? Hoppas du förstod beskrivningen jag gav dig, det var den enklaste jag kom på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Jag hittade garaget iallafall!! tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 visst e min signatur grym med xboxen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Johan: Ja, jag förstod din förklaring!!! "Dem rika kvarteren" är villaområdet! Närmare känt som "Swank Houses"! Iallafall i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 visst e min signatur grym med xboxen lol JA!!!! Fuck the Xbox!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts