VickeX Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mellandags rea på Onoff. Jag har 400 Spänn, NHL Rivals 2004: 149 Kr 007: Everything or Nothing: 199 kr Någon som har spelat dom,? Jag skulle gärna vilja veta om dom är bra, NHL Rivals 2004 Har jag sett en massa bilder om så det är nästan bästemt. Men hur är det med Bond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mellandags rea på Onoff. Jag har 400 Spänn, NHL Rivals 2004: 149 Kr 007: Everything or Nothing: 199 kr Någon som har spelat dom,? Jag skulle gärna vilja veta om dom är bra, NHL Rivals 2004 Har jag sett en massa bilder om så det är nästan bästemt. Men hur är det med Bond? Bond är ett bra spel, ganska många banor också, snygg grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja, köp Bond, jag har det. asballt, coop och shiat. Asgo bilkörning också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har hört att det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har hört att det suger. Smaken är som baken Själv hatar jag bond... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja, köp Bond, jag har det. asballt, coop och shiat. Asgo bilkörning också. Jag har sett bilar på bilder, men viste inte att man kunde köra dom Kan man köra motorcyckel också? Jag har nämligen sett det på bild me?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har sett bilar på bilder, men viste inte att man kunde köra dom Kan man köra motorcyckel också? Jag har nämligen sett det på bild me?! Ja, det kan man flyga helikopter kan man också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ok, Då köper jag det Dom Xboxen är på chippning, men då har man mycket att se fram emot. Fast jag ska bästemma mig in the store. NHL är säkert men inte Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag spela Everything or Nothing på GAME. Och det SÖG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag spela Everything or Nothing på GAME. Och det SÖG! Jacker pussa min fjuniga rumpa ... Det gör det inte! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag var där idag.... Slut sålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts