Korven Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Om jag fick välja mellan tibia och runescape skulle det bli runescape för på tibia sjuter dom juh för fan pilarna ur ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Fy satan. Hatar runescape mer än allt annat på jorden. Lirade någon dag, tröttnade och började lira Tibia. Du gick alltså från dåligt till skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Runescape suger... Har spelat Tibia en del men jag fan tröttnade på att bli dödad hela tiden plus att det tar svinigt mycket tid om man inte är bra (vilket jag tydligen aldrig var). Jag gav bort mitt acount till en kompis han är beroende... Dz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 WoW Wuhu... någon som lirar betan? WoW spelar man ja. Mycket mycket trevligt spel. Lirade först under korea-betan som var gratis. Men nu är den ju slut, så jag köpte en key till eu-betan. Och det är faktiskt det första PC-spelet som jag har köpt. Men men, började lira för en vecka sen och är nu en lvl18 Night Elf warrior vid namn Minihopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts