Foo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Mycket värt att registrera sig så spelet är mycket underhållande och innehåller många funktioner att utnyttja IKan liknas vid nån blandning mellan Diablo, Baldurs Gate och andra såna spel HÄR ÄR LÄNKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mycket värt att registrera sig så spelet är mycket underhållande och innehåller många funktioner att utnyttja IKan liknas vid nån blandning mellan Diablo, Baldurs Gate och andra såna spel HÄR ÄR LÄNKEN Usch, så jävla tråkigt, jag var Member förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ja nu när äntligen någin intresserat sig för denn tråa kan jag väl börja skriva lite Jag undrar hur man får "shield of arrav" i uppdraget med samma namn, jag är medlem i en klubb men ken inte hitta den därinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 När ni ändå snackar mmo's så skulle jag vilja passa på att tipsa om spelet ROSE Online. Det är i beta stadiet och liknar Priston Tales fast bättre grafik mm. Spelet kan ni hitta på roseon.com Om någon redar lirar det så har jag en karaktär på lvl 13, Soldier som heter Anakata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har varit member där i 2 månader nu.. äri lvl 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ja nu när äntligen någin intresserat sig för denn tråa kan jag väl börja skriva lite Jag undrar hur man får "shield of arrav" i uppdraget med samma namn, jag är medlem i en klubb men ken inte hitta den därinne Vilket gäng blev du med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vilket gäng blev du med i? Har du fått ett nytt tangentbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har du fått ett nytt tangentbord? Neeh, jag satt förskyld på en spelhall i ett annat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Foo, är du dum eller? Det är ju hur jävla tråkigt som helst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 När ni ändå snackar mmo's så skulle jag vilja passa på att tipsa om spelet ROSE Online. Det är i beta stadiet och liknar Priston Tales fast bättre grafik mm. Spelet kan ni hitta på roseon.com Om någon redar lirar det så har jag en karaktär på lvl 13, Soldier som heter Anakata. Det verkade vara skitcoolt! Tankar det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Runescape är lite enformigt.. men questsen är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 När vi ändå är inne på RPG's... World Of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 WoW Wuhu... någon som lirar betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har varit member där i 2 månader nu.. äri lvl 57 Visst 3 månader... Försök med en termin... Själv har jag varit medlem i snart 2 år eller nåt sånt och är i lvl 51... Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Visst 3 månader... Försök med en termin... Själv har jag varit medlem i snart 2 år eller nåt sånt och är i lvl 51... Haha... Haha, jag tar dig isf, min account reggades för 3 år sen Slutade dock några månader efter det, efter att ha blivit hackad för tredje gången, var väl på typ lvl 52 eller något, med overall på ~600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Haha, jag tar dig isf, min account reggades för 3 år sen Slutade dock några månader efter det, efter att ha blivit hackad för tredje gången, var väl på typ lvl 52 eller något, med overall på ~600. Har overall på 480 nånting... Men jag spelar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) MU Online für president! Redigerad 17 januari, 2005 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag kan Tillvärka alla rune saker Black Smith Fo' Live beeotch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Va member planerar ej att reagga om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Fy satan. Hatar runescape mer än allt annat på jorden. Lirade någon dag, tröttnade och började lira Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts