Spiningblade Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Idag när jag spelade gta sa så hittade jag en svävare eller vad dom kallas dom man både kan köra i havet med och land va uppe på en ganska hög klippa och när man hoppar ner från klippan med svävaren och drar bakåt i spaken i kontrollen så börjar svävare flyga en bit : -) skit ballt om ni inte visste så vet ni nu... lite rörigt skrivit men hoppas d flesta förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Svävare ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vortex, du får köra en sån i båtskolan (Flying Fish tror jag det är) BTW: efter att jag hade klarat båtskolan, så gick jag runt och letade efter en vortex, och kom till en strand där en vortex körde runt utan förare, blev ganska förvånad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ahha den dära oki då fattar jag hehe ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad gammal viste till och med jag när jag spelade det första gången!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Åk upp på MT Chiliad berget och gö sedan detta fusk så att en Vortex kommer = triangel,triangel, fyrkant, cirkel,x, L1, L2, ner, ner Sedan så är det ju bara att åka ner!!! O.B.S. Jag varnar de som är höjdrädda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nån har sagt att det ska finnas en svävare ungefär vid santa maria beach eller va den heter ,men den finns aldrig där när jag kollar...mitt ps2 verkar ha svårt med att spawna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vortex, du får köra en sån i båtskolan (Flying Fish tror jag det är) BTW: efter att jag hade klarat båtskolan, så gick jag runt och letade efter en vortex, och kom till en strand där en vortex körde runt utan förare, blev ganska förvånad... Det är den som kallas "Ghoast Vortex" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är den som kallas "Ghoast Vortex" Var är det? visa på karta.. snälla vill gärna se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Var är det? visa på karta.. snälla vill gärna se den Den finns på stranden vid Bayside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Gör man billistorna i San Fierro så kan man köpa in en vortex. Det är nog det enklaste sättet att få tag i en vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var i san fierro gör man billistorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Var i san fierro gör man billistorna? Hamnen, vid den gula lyftkranen finns en "svarta tavla" där bilarna står på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts