Andromada Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Läs tråden här, allså fan vad skämmigt, jag började skratta ihjäl mig, och admin Hultenius skrev Det är som sagt bara chansningar och visst, de är logiska, men enligt R* så står GTA4 (GTA: Crime Online) på tur... Haha, men det är inte så himla roligt iaf och inte skämmigt med det var skoj att läsa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jaha? då visste vi ju inte att san andreas skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Jaha? då visste vi ju inte att san andreas skulle komma Hur visste topic startaren det då, och vart fick han tag på namnet gta:san andreas hittade på han det eller Redigerad 14 januari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hur visste topic startaren det då, och vart fick han tag på namnet gta:san andreas hittade på han det eller Antagligen så var det för att GTA3 stan hette liberty city, Vice= Vice city och san andreas = san andreas, alla städerna fanns i första gta och de tog och gjorde städerna i 3D, därifrån skulle jag tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 För att i GTA1 finns det tre städer, och de utspelar sig i Liberty City, Vice city och San andreas. Så nu är serien slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 För att i GTA1 finns det tre städer, och de utspelar sig i Liberty City, Vice city och San andreas. Så nu är serien slut. Nu väntar nog alla på GTA: london 3D typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nu väntar nog alla på GTA: london 3D typ Hoppas det inte blir GTA London ush, skulle aldrig kunna tänka mig köra högertrafik som i Getaway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hehe haha roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha andromada du tycker att det var skämmigt.. Du borde nog skämmas som blev ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Det var skrivet för strax över två år sen. Jag kan helt ärligt inte se det roliga i det, någonstans. edit: +1 år. Redigerad 14 januari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det var skrivet för strax över ett år sen. Jag kan helt ärligt inte se det roliga i det, någonstans. Strax över ett år sen? det är ju två och ett halvt år sen! VC hade nyss kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Strax över ett år sen? det är ju två och ett halvt år sen! VC hade nyss kommit ut Åh shit. Jag lever fortfarande i 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hoppas det inte blir GTA London ush, skulle aldrig kunna tänka mig köra högertrafik som i Getaway. Vänster hoppas jag du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det är ju inte så lätt veta 2 år innan det släpps det är som om vi skulle sitta o chansa om kommande gta-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Asså detta är den mest patetiska tråden jag har sett i hela mitt liv snälla LÅS admin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det var väll Arman som kom på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Asså detta är den mest patetiska tråden jag har sett i hela mitt liv snälla LÅS admin!! Mm juste, låås !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts