luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha, det är möjligt att det en gång har gjort det ja. inte vet jag. Bryr mig heller inte om historian.. Det står dock att huset fortfarande har stora skador Och du har inte märkt nåt av det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det står dock att huset fortfarande har stora skador Och du har inte märkt nåt av det? Så är det inte, om man tittar utifrån. Har dock inte sett någon gå dit.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Fyfan så tragiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det står dock att huset fortfarande har stora skador Och du har inte märkt nåt av det? Vad jag vet så används det som hotell också. e inte säker på den saken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du, kom hit *drar med mig Tiger till sidan av planen, så vi kan snacka mellan fe.. fyra ögon* Alltså.. gör såhär, skit i hela den här grejen, bara tala inte om det mer. När du har en kamera så att du kan fota, och typ hålla en lapp där det står "Tigern, GTAsajten" på framför huset, så kan du väl återkomma? Tills dess får du finna dig i att folk tror att du är en "attention-whore", även om det känns tufft. K? Okej Tigern mina inlägg kan varit felbaserad men hur som helst så tror jag dig inte... Varför? Din engelska är ju inte strålande och kom inte och skyll på att du glömt bort du går i skolan och lär dig... Jag tror dig när jag ser det Som Crice skriver fixa en kamera och visa att det är sant... och då folk kan tro dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Okej Tigern mina inlägg kan varit felbaserad men hur som helst så tror jag dig inte... Varför? Din engelska är ju inte strålande och kom inte och skyll på att du glömt bort du går i skolan och lär dig... Jag tror dig när jag ser det Som Crice skriver fixa en kamera och visa att det är sant... och då folk kan tro dig. Ja, det ska jag faktsiskt göra! Jag vill vara kvar på detta forum, men vill inte att folk ska ha en sådan uppfattning.. Min engelska är inte perfekt nä. Man glömmer knappt något på tre år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Attention!!! LÅT DETTA BLI DET SISTA INLÄGGET I DENNA TOPICEN!! AIGHT? JAG ÅTERKOMMER TILL ÄMNET NÄR JAG HAR FIXAT FOTO.. JAG FÅR ANTAGLIGEN KAMERAN INNAN VI FLYTTAR.. SÅ NI FÅR SE PÅ HUSET Redigerad 14 januari, 2005 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag jag är verkligen glad!! Har du varit där?? Var någonstans var du då? Downtown, Santa Monica Beach, Hollywood, Universal Studios. Du vet, de gammal vanliga turistattraktionerna. Synd att vi bara var där i tre dagar. Fast vi kanske åker dit igen om några år. Och då kommer vi förhppningsvis stanna lite längre. Och om du vill veta det så var jag även i San Francisco och området norr om det. BTW sa inte du att du var född i Santa Barbara? Där har jag också vart! Fin liten stad, vi åt på Mc'Donalds där. Så ni som tror att han har hittat på Santa Barbara, ni har fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Så ni som tror att han har hittat på Santa Barbara, ni har fel! Haha, klart att han inte har hittat på det, men det betyder ju inte att han bor där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vi avaktar! Nån mod kan väl kolla om han är från USA! Och om han inte flyttat kan dom väl göra det när han gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vi avaktar! Nån mod kan väl kolla om han är från USA! Och om han inte flyttat kan dom väl göra det när han gjort det. Exakt, Ip-nummer eller dylikt. Själv vet jag inte vad jag ska tro, han beter sig som om han ljuger fast varför ska man ljuga om en sån jämra sak? idiotiskt, isånnafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Downtown, Santa Monica Beach, Hollywood, Universal Studios. Du vet, de gammal vanliga turistattraktionerna. Synd att vi bara var där i tre dagar. Fast vi kanske åker dit igen om några år. Och då kommer vi förhppningsvis stanna lite längre. Och om du vill veta det så var jag även i San Francisco och området norr om det. BTW sa inte du att du var född i Santa Barbara? Där har jag också vart! Fin liten stad, vi åt på Mc'Donalds där. Så ni som tror att han har hittat på Santa Barbara, ni har fel! Du har varit i många fina ställen. Santa Barbara ligger ca 10 mil norr om LA, längs kusten. Synd att ni inte var i Beverly Hills. Dit får ni åka nästa gång! Det är kul att titta på alla fina hus med mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Han ljuger. Hans IP kommer från Telia... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du har varit i många fina ställen. Santa Barbara ligger ca 10 mil norr om LA, längs kusten. Synd att ni inte var i Beverly Hills. Dit får ni åka nästa gång! Det är kul att titta på alla fina hus med mera. Om du är i amerika så hur i h*****e kan du då använda åäö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha fyfan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Om du är i amerika så hur i h*****e kan du då använda åäö? Det går att ställa in Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det går att ställa in Aha. Känner mig dum för ett tag. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det går att ställa in Man kan ju sno en dator från Sverige med svensks operativsystem och svensk tangent(skriv)bord Men som Arvid sa, så har gubben ett svensk IP som kommer från Telia.. Over and out, eller vad det nu är man brukar säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Han ljuger. Hans IP kommer från Telia... Haha fan va kääs. Tigern måste få en plats i den där Forum-galan för sämsta... .. jag vet inte vad! Största bluffen kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Han ljuger. Hans IP kommer från Telia... Men han hadde väl inte flyttat ännu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts