Craven^ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Som kanske många redan vet så är det bara att gå och satsa på hästar, Inside Track Betting (utmärkt på papperskartan man får med spelet) och peppra på $10.000 knappen på automaten till det blir $9.999.990. Du ska satsa på hästen längst ned (1/12), så man vinner 12 ggr det man har satsat, alltså vinner man $119.999.880(tror att det var det). Så här ska man göra tills man har $999.999.999, 9 ggr typ. Detta kan ta ett tag om man har otur och så får man peppra på knappen ett bra tag men efter det så behöver man inte längre bry sig om pengar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Som kanske många redan vet så är det bara att gå och satsa på hästar, Inside Track Betting (utmärkt på papperskartan man får med spelet) och peppra på $10.000 knappen på automaten till det blir $9.999.990. Du ska satsa på hästen längst ned (1/12), så man vinner 12 ggr det man har satsat, alltså vinner man $119.999.880(tror att det var det). Så här ska man göra tills man har $999.999.999, 9 ggr typ. Detta kan ta ett tag om man har otur och så får man peppra på knappen ett bra tag men efter det så behöver man inte längre bry sig om pengar ! Men vinner den hästen längst ned alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej, men man vinner mest av den. Man vinner inte granterat av nogon häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Han sa att om man har tur så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vadå noobs , det är vell förmodligen du som är noob om du "redan" kommit på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Vadå noobs , det är vell förmodligen du som är noob om du "redan" kommit på det där Jag kom på det här länge länge sedan men jag kom bara på idén att lägga upp den nu. Redigerad 14 januari, 2005 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vadå noobs , det är vell förmodligen du som är noob om du "redan" kommit på det där Vadå, känner du dig träffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du borde säga "För de som inte vet" ev. "För de som behöver pengar". Noobs är på tok för allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du borde säga "För de som inte vet" ev. "För de som behöver pengar". Noobs är på tok för allmänt. Noobs som behöver pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hmmm... det bästa är ju att satsa pengarna på den näst understa hästen (den lila) när den har 1/10 i odds.... den vinner ju mycket oftare än den understa... tyckte jag iaf när jag spelade upp till 999 999 999 $.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hmmm... det bästa är ju att satsa pengarna på den näst understa hästen (den lila) när den har 1/10 i odds.... den vinner ju mycket oftare än den understa... tyckte jag iaf när jag spelade upp till 999 999 999 $.... Understa? Sorry men jag var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men det är inte kul att spela (på hästarna) i början sen när man har värsta imperiumet ska satsa alla sina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts