Ante89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tjena skulle någon kunna vara schysst och säga vad gängen heter på VC, deras kläder/kännetecken, vilket som är störs och hur man ska göra för att bli vän med ett gäng(vilket annat som man ska döda då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haitans: Är svarta, har lila och vita kläder, bråkar med cubans, håller till i little haiti Cubans: Har vi t-shirtar och jeans, vissa har hattar, finns i Little Havanna Bikers: Motorcykelgäng, kör angels, har skinjackor, är i downtown Streetwannabes: Har jeansjackor, är både svarta å vita, hänger på prawn island, i och runt the mall, bråkar med säkerthetsvakterna Cortez gäng: inget riktigt gäng, dom finns bara i början av spelet vid hans hus på starfish island Vercetti's gäng(ens eget): kommer senare i spelet, håller till runt de ställen man äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tack en till fråga är alla gäng lika stora? dem svarta killarna med lila tröja o vita byxor är skit många så då är de ju bäst o bli vän med dem för gängen skyddar väll en om man har polisen efter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Cortez gäng: inget riktigt gäng, dom finns bara i början av vid hans hus på starfish island Du har nog fel, du menar kanske Ricardo Diaz hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tack en till fråga är alla gäng lika stora? dem svarta killarna med lila tröja o vita byxor är skit många så då är de ju bäst o bli vän med dem för gängen skyddar väll en om man har polisen efter sig? Man kan inte bli vän med något gäng. Bara ens egna gäng skyddar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Man kan inte bli vän med något gäng. Bara ens egna gäng skyddar en. Man är väl vän med kubanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Man är väl vän med kubanerna Ja, det är man kanske. Det var så länge sen jag spelade. Men man kan inte bli vän med något gäng bara ändå, det blir man efter uppdragen isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Du har nog fel, du menar kanske Ricardo Diaz hehe Oj, tänkte fel jag menade diaz man kan ju inte direkt räkna cortez killar i sjömans-dräkter för ett gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tack en till fråga är alla gäng lika stora? dem svarta killarna med lila tröja o vita byxor är skit många så då är de ju bäst o bli vän med dem för gängen skyddar väll en om man har polisen efter sig? Man kan inte välja vilka gäng som man ska bli vän/ovän med, det funkar inte som på gta 2 där man får respekt i storyn är det redan bestämmt vilka man blir vän/ovän med man blir fiende med ett gäng i spelet,men du får själv se vilka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har redan klarat ut spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har redan klarat ut spelet Varför fråga du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante89 Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Därför jag trodde det var som på gta 2 att man kan bli vän med ett gäng om man dödar många av deras fiender Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Därför jag trodde det var som på gta 2 att man kan bli vän med ett gäng om man dödar många av deras fiender Så du har alltså klarat storyn utan att märka att haitans är dina fiender eller så kanske du tror att du kan bli vän med dom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts